tag:blogger.com,1999:blog-20842466267378788.post67814902562127383..comments2012-03-29T10:42:58.252-07:00Comments on Stang inn: IkT i norskfagetPrebens blogghttp://www.blogger.com/profile/01835037553237435198noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-20842466267378788.post-50259503757018333872012-03-12T02:20:11.824-07:002012-03-12T02:20:11.824-07:00Når du då skriv at "utfordringen for norskfa...Når du då skriv at "utfordringen for norskfaget blir å finne sin identitet i den "nye tid", når alt er blitt tekst;" kva går denne identiteten ut på? Koss kan ein konkret dra desse overordna måla ned i klasserommet? Det er vel slike spørsmål oppgåva vil ha drøfta. Dessutan er eg ikkje sikker på at alle norsklærarar vil vere samde i at læreplanen har tydelege og klåre forventningar til norsklæraren. Er det at ikt opnar for noe nytt veldig tydeleg?Arne Olavhttps://www.blogger.com/profile/01570089149561410316noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-20842466267378788.post-88429598714682395102012-01-25T06:41:54.344-08:002012-01-25T06:41:54.344-08:00Utfordringen for norskfaget er vel at det skal rom...Utfordringen for norskfaget er vel at det skal romme så mye, som du selv skriver. Hva er norskfaget identitet? Hva har der gjort for å forsøke å sortere gammelt og nytt?Reidunn Horgenhttps://www.blogger.com/profile/01560620014620793424noreply@blogger.com